
У середньому за добу аварійно-диспетчерська служба компанії приймає понад 250 викликів від споживачів. Проте кількість аварійних заявок значно зростає при похолоданні. За даними аварійно-диспетчерської служби «Сумигаз», при зниженні температури повітря кількість викликів збільшується в середньому майже на чверть. Це пов’язано з інтенсивнішим використанням газових приладів, коли дається взнаки їх неналежний технічний стан, недостатнє провітрювання приміщення або засмічені димові та вентиляційні канали.
Реагування на аварійні виклики споживачів Сумської області забезпечує 85 бригад ПАТ «Сумигаз», які працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Автопарк служби АДС укомплектований 18 машинами, які мають спеціальний радіозв’язок, сирени, проблискові маячки, інструменти та інші технічні засоби. Автомобілі також оснащені системою GPS-навігації, що допомагає значно скоротити час приїзду бригади до місця виклику.