Небезпечний локомотив відмовилася приймати бригада залізничників депо Смородине

Днями, перед поїздкою в рейс, від тепловоза ЧМЕ3-2314 відмовилась одна з бригад локомотивного депо Смородине регіональної філії "Південна залізниця", що на Сумщині. Надзвичайна пригода сталася в колоні №5, яка розташована в Люботині. Під час прийняття тепловоза машиніст С.Гладух, його помічник В.Назаренко в присутності представників обслуговуючих залізничних служб склали акт про несправності, що загрожували безпеці руху і порушували вимоги охорони праці та пожежної безпеки. 

В завіреному підписами документі було зафіксовано малу продуктивність компресора, присутність їдкого запаху горілого масла в кабіні машиніста, повільну розрядку ТМ та інші несправності. 

  • Вже в який раз наша колона №5 звертала увагу перед керівниками локомотивного депо "Смородино", але нас не хотіли почути. Вимушеною дією неприйняття тепловозу стало отруєння кількох працівників шкідливими та токсичними випаровуваннями з гальмівної магістралі в кабіну локомотива. Машиніст тепловозу Гладух Станіслав Миколайович не прийняв небезпечний локомотив, - пояснює залізничник Назарій Шевченко.

До речі, це не перший випадок в локомотивному депо Смородине відмови бригад приймати несправний тепловоз перед поїздкою у рейс. Наприкінці минулого року такий же випадок трапився у Тростянецькій колоні. Тоді бригада відмовилась приймати тепловоз через прострочений техогляд локомотиву та невідповідності до встановлених норм розмірів гребенів в колісних парах. Залізничник депо Смородине Олександ Кетов був вимушений ці проблеми в своєму рідному локомотивному депо озвучити на одному з національних телеканалів. Але, як бачимо, урок не пішов впрок. 

Хвилю опору намірам місцевих керівників Укрзалізниці виводити в експлуатацію несправний рухомий склад підтримує і Конфедерації вільних профспілок України. Її голова, народний депутат Михайло Волинець вже оприлюднив на своїй сторінці в Фейсбук факт протесту локомотивної бригади депо Смородине та порочну практику, коли ремонти, виконані «на папері» обертаються тим, що машиністи вимушені лагодити техніку на ходу.


  • Сумлінні працівники залізниці в регіонах, на відміну від членів наглядової ради, правління компанії переживають за безпеку та здоров’я як залізничників, так і пасажирів, всіх, хто може випадково постраждати від несправної техніки, - вказує Михайло Волинець.

То ж, доки управлінці залізниці рапортують про грандіозні перспективи розвитку, рядові залізничники з колій та депо фіксують факти виведення в експлуатацію несправного рухомого складу та вагонів.

Комментариев: 0
Добавить комментарий