Цікавий експеримент задумала провести місцева влади Тростянецької громади Сумської області - «прив`язати» деякі рейси автобусного міського сполучення до прибуття приміських пасажирських потягів на залізничну станцію Тростянець-Смородине.
Бо часто так буває, що люди приїжджають приміськими пасажирськими потягами з інших міст чи сіл, в тому числі і Тростянецької громади, як то Кам`янка, Олексине, Боромля і потім пів години чи навіть більше чекають, доки прибуде міський рейсовий автобус. А людям потрібно швидко дістатися до лікарні, куди далеко йти пішки. Чи навіть в центр, куди теж не менше трьох кілометрів. Тому приїхавши залізницею люди часто пересідають в таксі, що для більшості дуже дорого.
В міській раді вирішили змінити таку практику і наблизити автобусні перевезення до прибуття залізничних пасажирських потягів. Тростянецький міський голова Ю.Бова розповів, що подібний досвід він почерпнув у Швейцарії, коли на початку року перебував там у відрядженні.
- Там ми побачили, як рейсові автобуси міських маршрутів під`їжджають прямо під вокзал. Рейси розписані настільки точно, що автобус майже не перестоює, але навіть коли потяг запізнюється, водій автобуса все рівно чекає його прибуття. Зупинка автобусу громадського транспорту зовсім поруч із залізничним пероном. Приміський дизель прийшов, люди з його вагону вийшли і через пару хвилин вже пересідають в автобус, який їде далі по маршруту, - розповів мер Тростянця.
Маючи потужна залізничну станцію і розгалужену мережу громадського автобусного транспорту, сьогодні у Тростянці опрацьовують можливість такого поєднання. Єдина в цьому перепона – часті зміни в русі приміських поїздів, які через повітряні обстріли Сумщини армією рф, постійно вносить Укрзалізниця.
Сьогодні на привокзальній площі у Тростянці триває капітальний ремонт. Коли він закінчиться, задум із автобусно-залізничною прив`язкою стане ще реалістичнішим. Адже за проєктом залізничний і автовокзали поєднають однією будівлею з спільною касовою залою. Крім того, передбачено створити три під`їзди до автобусних платформ, які побудують майже біля залізничного вокзалу. По першій такій «кишені» під`їжджатимуть міжміські автобуси, що їхатимуть в напрямку Сум, друга - для транспорту в бік Харкова, і третя – для під’їзду до вокзалу міських рейсових автобусів.
То ж, приїхала людина потягом, перейшла перон – і відразу на автобусну платформу. Куди і рейсовий автобус підійшов. І не треба ні довго чекати, ні переплачувати на таксі.






