Тростянецький суд проаналізував стан роботи зі зверненнями та скаргами громадян за 2019 рік

Одним із важливих напрямків роботи Тростянецького районного суду,  крім основної функції здійснення правосуддя, є розгляд звернень громадян, запитів на публічну інформацію.

Нещодавно тут підвели підсумки роботи суду зі зверненнями та скаргами громадян, запитами на публічну інформацію за 2019 рік. Як зазначається у звіті, оприлюдненому на сайті Тростянецького суду, робота в цьому напрямку ґрунтується на неухильному дотриманні норм Конституції України, законів та інших нормативно-правових актів, які регулюють питання у сфері звернень.

Керівництвом суду постійно здійснюється контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та запитів на публічну інформацію. Також ведеться профілактична робота-контроль за дотриманням працівниками суду своїх функціональних обов'язків, правил поведінки при спілкуванні з громадянами.

Протягом 2019 року на розгляд до суду надійшло 7 звернень (дві заяви, три скарги, два звернення, одне з яких колективне, ). 6 звернень надійшло у  письмовій формі,  одне в  усній формі  на телефонну «гарячу» лінію ДСА України.  Протягом аналогічного періоду 2018 року до суду надійшло 5 звернень від громадян.

У своїх зверненнях громадяни просили повідомити позицію суду  у питанні необхідності впровадження «Електронного суду», викладали пропозиції щодо необхідності аналізу і узагальнення судом судової статистики і практики у сфері захисту прав споживачів на залізничному транспорті з обговоренням цього питання на нараді (зборах) суддів, ставили питання як звернутися з позовом до суду.

Скарги подані до суду стосувались розгляду судом справ. Так, в одній  з них  мова йшла про необхідність  проведення судом  у межах розгляду справи кримінального судочинства процесуальних дій та необхідності на думку скаржника надсилання судом повідомлення про обставини справи до Вищої ради правосуддя та Генеральної прокуратури. Інша скарга стосувалась невидачі та не доведення до позивача тексту судового рішення  у цивільній справі з витребуваними документами та виконавчим листом. Звернення подане на телефонну «гарячу» лінію ДСА України стосувалось  помилки у назві сторони справи, повідомлення про яку було розміщено на веб-сайті суду. 

Всі звернення та скарги від громадян були розглянуті судом у строк, визначений законодавством, заявникам були надані відповіді.

Крім того, протягом 2019 року суд отримав 13 запитів на публічну інформацію. Протягом аналогічного періоду 2018 року до суду надійшло також 13 запитів. У своїх запитах на отримання публічної інформації громадяни просили надати інформацію про кількість  співробітників суду - суддів, помічників суддів, секретарів судового засідання, співробітників канцелярії, діловодів), список суддів із зазначенням голови суду та його заступників, судді-спікера і прес-секретаря, щодо кількості зареєстрованої вхідної і вихідної кореспонденції, середнього відсотку премії та надбавки за інтенсивність державним службовцям, розмір нарахованої та виплаченої суддівської винагороди судді, також цікавились інформацією про план безкоштовних заходів для суддів у 2019-2020 роках, про кількість цивільних і адміністративних справ у сфері земельних відносин  за період з 1991 по 2018 рік, які судді м.Сум прийняли присягу судді в період з 2000 по 2019 рік, яка кількість суддів працювала в Тростянецькому районному суді в період з 2014 по 2019 роки, та яка кількість суддів розглядала справи про адміністративні правопорушення у 2016-2018 роках.

В одному запиті заявник просив повідомити про підстави повернення на дооформлення справ про адміністративні правопорушення, які передбачені статтею 130 КУпАП за 2018 рік з наданням  номерів цих справ.

Усі отримані судом запити було опрацьовано у встановлений законодавством термін із наданням вичерпних відповідей та роз’яснень, які надавалися відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації». 

Комментариев: 0
Добавить комментарий